10 аргументи против електричниот автомобил -

што можете да заборавите веднаш!

 

1. Опсегот е премногу краток.

 За луѓето кои патуваат до 100 км на ден, сегашните опсези се повеќе од доволни. Според студијата на VDE (Здружение на електротехника, електроника и информатичка технологија) од 2002 година, патеките со кои патуваат моментално сочинуваат 90% од поминатите рути - одеднаш би можеле да се електрифицираат. Ова бара станици за полнење дома и идеално исто така на работа.

 Дознајте повеќе

2. Вчитувањето трае премногу долго.

 На ова прашање може да се одговори лесно. Времето на полнење зависи од неколку фактори: перформансите на станицата за полнење, состојбата на полнење на батеријата, потребниот капацитет и можното вработување за време на полнењето. Полнењето на батеријата не секогаш трае исто време, но зависи од тоа колку е полна батеријата. Во зависност од технологијата на батеријата, потребни се два до пет часа. На штекерот за домаќинство (230 V) обично до 3,5 kW; 400 V до максимум 22 kW при високо-напонски приклучок. Секој семеен дом има 400 V врска (за рерната или сауната) или електричарот за кој верувате може да инсталира една за вас.

Дознајте повеќе

3. Постојат премногу малку опции за полнење.

Општините и приватните компании веќе изградија голема мрежа. Има скоро 80,000 станици за полнење во 48 земји и на многу места можете да наплаќате бесплатно.

Постојат бројни национални добавувачи на точки за наплата: Smatrics во Австрија, New Motion во Германија, CEZ во Чешка, Greenways во Словачка, за да именуваме само неколку. Постојат и регионални снабдувачи на енергија, како што се Б. Келаг во Каринтија, Волот во Форарлберг или разни општински комунални услуги во Германија (Нојмарк во дер Оберфалц, Кобург, ...) Покрај тоа, многу општини нудат станици за полнење бесплатно. Стапиците на безброј картички за полнење од разни даватели на услуги се исто така нешто од минатото. Денес можете да платите практично со мобилна апликација.

4. Електричните возила се премногу скапи.

 Повисоката цена на набавка е повеќе од надоместена со многу пониските трошоци. И: електричните возила имаат значително помала загуба на вредност. Километражата - еден од главните индикатори за цени за користени производи - е безначајна за електрични возила.

Секој што купува возило е добро советува не само да ја земе предвид чистата куповна цена, туку и вкупните трошоци во текот на работниот век. Останатите компоненти како што се каросеријата и одредена технологија (сопирачки) играат подредена улога. Двајцата возачи на цени, моторот со согорување и менувачот, веќе не се достапни.  

Дополнителни предности на трошоците:  

  • Возачите на е-автомобили имаат даночна предност пред другите.  
  • Трошоци за гориво: полнењето на електричниот автомобил на станиците за полнење или дома со фотоволтаици го подобрува рамнотежата уште повеќе. Ако цената на бензинот се зголеми, балансот на моторите согорување се влошува уште повеќе.
  •   Пониски трошоци за одржување: возилата со мотори согорување се состојат од 1.000 различни делови, додека електричните возила се состојат само од околу 100 компоненти. Многу компоненти со високо стрес се елиминираат и затоа не можат да бидат скршени. Исто така, има помалку абење на сопирачките.
  • Вредност на препродажба: Вредноста на препродажба е многу поголема за електричното возило, исто така, како резултат на малиот број делови за носење.

 

Дознајте повеќе

5. Многу CO2 се произведува при производство на батерии.

Бидејќи студијата на ИВЛ (Шведскиот институт за истражување на животната средина) беше објавена во мај 2017 година, има голем број што може да се искористи за проценка на емисијата на CO2 што е резултат на производство на батерии со литиум.

Различни студии покажуваат резултати помеѓу 35 и 250 кг по еквивалент на СО2 - многу широк опсег. Студиите се анализираат подетално и се поделени во соодветните компоненти (рударство, ќелии, пакување и местоположба на производство). Вториот е особено критичен, бидејќи тековната мешавина има масовно влијание врз емисиите.  

Батеријата произведена во Индија или Кина предизвикува двојно емисии на СО2 во споредба со една од Шведска. Покрај тоа, емисијата на СО2 на електричен автомобил е константна, додека оние на согорувачкиот мотор се зголемуваат со секој километар што поминува. Како и со цената, скутерот се исплатува на долг рок.  

Во оваа анализа беа земени предвид само оние емисии што се потребни за производство на батеријата. Емисии што се потребни за производство на сите оние компоненти на кои електричното возило воопшто не им треба - пред сè високо комплексен мотор со внатрешно согорување, преносот кој се состои од стотици делови, плус пумпи, контроли, филтри, инјекции за млазници, тави за нафта, резервоари за гориво и така натаму - беа во ја запостави студијата. Покрај тоа, студијата разгледува само емисии на СО2.  

 

Дознајте повеќе

6. Немаме доволно електрична енергија.

 Ако не им верувате на студиите, можете сами да ја направите математиката. Следниве броеви важат за Австрија:

 

+ Производство на електрична енергија во Австрија 2016 година: 235 петајули, што одговара на 63.330 GWh

+ Регистрирани автомобили: 4,89 милиони

 + Просечна километража по автомобил / година: 13.100 км

Ако некој претпостави просечна потрошувачка на електрични возила на 150 вати часа на километар и го помножи бројот на возила според просечната километража, тогаш важи следново: 4,89 милиони х 13,100 км x 150 Wh / km = 9,589,200 MWh = 9,589 GWh. Ова е дополнително барање за електрична енергија од 9.589 GWh годишно, или околу 15%. Електрична енергија во вкупна вредност од 19.403 GWh беше извезена во 2015 година. Ова може да електрифицира повеќе од двојно повеќе од возилата во автомобилот.

 

Дознајте повеќе

Интересно:

Од 4,89 милиони возила патуваат неверојатни 66 милијарди километри годишно во Австрија, т.е. околу 13.000 км по автомобил. Со хипотетичка просечна потрошувачка од 6 л / 100 км, ова резултира во побарувачка од 3,84 милијарди литри гориво што би заштедило во електрификација на сообраќајот на автомобили. По тековната цена на нафтата од приближно 50 УСД / барел (1 барел = 159 литри), ова е 1,22 милијарди евра, што Австријците би ги заштедиле на годишно ниво, бидејќи веќе не би морало да се купува оваа нафта. Што можете да направите со овие пари наместо тоа? На пример, инсталирајте околу 1.200.000 kWp на фотоволтаици. Или поставете околу 24.548 станици за брзо полнење по 50,000 евра секоја од нив. Долготрајни инвестиции кои можат да ни донесат просперитет и енергетска безбедност со децении.

7. Без зелена електрична енергија, тоа не прави никаква разлика.

 Нели Но, повеќето даватели на станици за полнење користат само зелена електрична енергија.

Никој не е заинтересиран за еколошката рамнотежа на фосилните горива. Фактот дека тие се ископани од најоддалечените агли на светот со огромен напор и се со висок ризик, потоа се испорачуваат илјадници километри, со цел на крајот да бидат фракционирани во рафинеријата со употреба на фосилна енергија повторно во бензин, дизел и други производи од минерални масла, е прифатено без критики од корисниците. Да не зборувам за огромна штета на животната средина предизвикана од несреќи како "Deepwater Horizon" во Мексиканскиот Залив. Дознајте повеќе

8. Во зима, опсегот на електрични автомобили се намалува.

Така е. Опсегот зависи во голема мера од однесувањето на возењето и условите на патот.  

Една од ретките предности во зима, иако може да предизвика прегревање кај постарите модели во текот на летото. Електричниот автомобил мора да генерира топлина во зима или студ во лето. Голема предност во однос на моторите со внатрешно согорување, затоа што може да се загрее во зима (фосилните автомобили со помошно греење со употреба на гориво можат да го сторат истото), а истите можат да се загреваат и во лето. Ниту едно фосилно возило ја има оваа функција. Непобедлива предност во повеќе топла Европа, затоа што можете комотно да го климатизирате вашето возило до саканата внатрешна температура користејќи ја мобилната апликација пред да влезете. Овој процес бара енергија. Некои производители користат ефикасна топлинска пумпа што ја намалува потрошувачката на електрична енергија.  

Согледаното намалување на опсегот од 5-10% може да се компензира во студените зимски денови со прилагодување на стилот на возење.  

 

9. Батеријата не трае долго и потоа е опасен отпад.

Честопати батериите се предупредуваат за кратки век на траење и дека тие треба да се менуваат по 100,000 км. Во меѓувреме, возилата патуваат над 500.000 км - нема крај на повидок. По кратко време, батериите губат одреден капацитет (приближно 6 - 8%) - слично на батеријата во мобилниот телефон - но ова е сосема нормално. Гаранциите на производителот се осум години неограничена километража (Тесла).

Многу луѓе се исто така загрижени за опасниот отпад што батериите го претставуваат по нивниот животен век. Истите луѓе немислено располагаат со електрични уреди (благодарение на планираната застареност), телевизори, печатари, апарати за домаќинство и мобилни телефони. Користените батерии не се посебен отпад, туку висококвалитетна суровина. Затоа возилата за несреќи се продаваат брзо и скапо. Литиумот и кобалтот во батериите што се полнат (во спротивно нема многу внатре) ќе продолжат да се користат за стационарни батерии за складирање.

Дознајте повеќе

10. Другите горива, како водород, се подобри.

 Течниот водород има голема густина на енергија и посредува во опсег слични на бензинот или дизелот. Кога водородот е изгорен, се произведува само водена пареа. Ова ја прави оваа технологија да изгледа интересна. За жал, производството на водород е неефикасно. Ефикасноста на електролизата (раздвојување вода во кислород и водород) е максимум 70%. Тогаш водородот треба да се прелее под притисок од 700 бари. Електричниот автомобил се етаблира како единствено еколошко возило и се промовира низ целиот свет. Другите технологии се премногу скапи или корисни само за ниши.

 

 "Часот не е утре. Сега е..

Што чекаме?

Електромобилноста значи независност. Независност од фосилни суровини. 100% снабдување со електрична енергија не е изводливо само до 2050 година, туку ќе ги намали цените на енергијата од моментно 70 € / MWh (2015) на 52 € / MWh и ќе го зголеми бројот на работни места во електричната индустрија од 19 на 36 милиони, како што е пресметано со студија на Универзитетот во Лапшнеранта во соработка со групата "Енергетски чувар".

 

Извадоци од книгата "10 аргументи против електричниот автомобил - што можете да ги заборавите веднаш!" Од Дитер Граф и Херберт Стармхлер, издавач: Starmühler Agentur & Verlag, Шелинггас 1, 1010 Виена

Графика: https://www.klimafonds.gv.at/unsere-themen/mobilitaetswende/

 

Дали имате дополнителни прашања?

 

Со задоволство ќе одговориме на вашите прашања. Ве молиме пополнете го нашиот формулар за контакт за ова. Можете исто така да ни испратите е-пошта на office(kwfat)moon-power(kwfdot)com

Оваа веб страница користи колачиња за да ја прилагодиме страницата според вашите потреби.
Прифати и продолжи